Telefon :0.346.2191128

Personel Daire Başkanlığı

2021 Tıpta Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı (2021-TUS) 2. Dönem Ek Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemize Atananların Dikkatine

Başlama Tarihi : 10.12.2021 - Bitiş Tarihi : 24.12.2021

         2021 Tıpta Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı 2.Dönem Ek Yerleştirme Sonuçları 09.12.2021 tarihinden itibaren ÖSYM' nin https://sonuc.osym.gov.tr internet adresinden açıklanmıştır. Bu kapsamda Kurumumuza atanmaya hak kazananların 24.12.2021 tarihi mesai bitimine kadar aşağıda belirtilen online müracaat linkinden müracaat etmeleri ve kayıtlarını yaptırmaları gerekmektedir. Ayrıca posta ve faks ile başvuru alınmayacaktır.

               Herhangi bir Kamu Kurumunda çalışmayan adaylar Açıktan atanma işlemine tabi tutulacak olup, Açıktan atanacak adaylar için Arşiv Araştırması yapılacak ve yapılan Arşiv Araştırması neticesinde atamaları tamamlanacaktır.

      Herhangi bir Kamu Kurumunda kadrolu bir pozisyonda görev yapan adaylar Naklen atanma işlemine tabi tutulacaktır, adaylar Muvafakat işlemleri tamamlanıp kurumumuzda göreve başlarken  Personel Nakil Bildirimi/Maaş Nakil Bildirimi ile birlikte askerlik durum belgesi, nüfus cüzdan fotokopisi ve 6 adet fotoğraf ile Personel Daire Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir.

      Sağlık Bakanlığı adına (SBA) Üniversitemizde eğitim almaya hak kazanan adaylar asıl başvurularını Sağlık Bakanlığına yapacak olup, sisteme sadece bizim bilgilenmemiz için TUS kazandı belgelerini yükleyerek başvurularını yapacaklardır. (SBA) SAĞLIK BAKANLIĞI ADINA BAŞVURU YAPACAKLARIN BAKANLIK DUYURUSU İÇİN TIKLAYINIZ.

       Online Başvuru aşamasında Adayların Sisteme Yükleyip, Göreve Başlarkan Adaylardan istenilecek belgeler;

  1. TUS Yerleşti Sonuç Belgesi için  tıklayınız.
  2. Adli Sicil Kaydı ( e-devlet sisteminden almak için tıklayınız.) (Açıktan atanacaklar için sisteme yüklenecek aslı göreve başlarken  istenecek)
  3. Heyet Raporu (Tam teşekküllü devlet veya üniversite hastanelerinden) (Açıktan atanacaklar için sisteme yüklenecek aslı göreve başlarken  istenecek)
  4. İstifa etmiş ise hizmetini gösterir hizmet cetveli (Açıktan atanacaklar için göreve başlarken istenecek. e-devletten HİTAP Hizmet Dökümü olarak alınabilir.)
  5. Askerlik Durum Belgesi (e-devletten almak için tıklayınız.) (Açıktan ve naklen atanacaklar için sisteme yüklenecek aslı göreve başlarken  istenecek)
  6. Diploma Örneği veya Geçici Mezuniyet belgesi ( e-devlet sisteminden almak için tıklayınız.) (Açıktan ve naklen atanacaklar için sisteme yüklenecek aslı göreve başlarken  istenecek)
  7. Nüfus Cüzdanı fotokopisi (Açıktan ve naklen atanacaklar için göreve başlarken istenecek)
  8. 6 adet Fotoğraf (Açıktan ve naklen atanacaklar için sisteme yüklenecek aslı göreve başlarken  istenecek) (En az 1 tane biometrik fotograf)

 

 ONLİNE  BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ.

 

 AYRICA TEBLİGAT YAPILMAYACAKTIR. BU BİLDİRİ TEBLİGAT NİTELİĞİNDEDİR



DUYURULAR

SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ÜYELİĞİ KADROLARINA BAŞVURMA, YÜKSELTİLME VE ATANMA YÖNERGESİ