Telefon :0.346.2191128

Personel Daire Başkanlığı

2023 Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı (DUS) 2. Dönem Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemize Atananların Duyurusu

Başlama Tarihi : 08.12.2023 - Bitiş Tarihi : 22.12.2023

         2023 Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı (DUS) 2. Dönem Yerleştirme Sonuçları 08.12.2023 tarihinden itibaren ÖSYM' nin https://sonuc.osym.gov.tr internet adresinden açıklanmıştır. Bu kapsamda Kurumumuza atanmaya hak kazananların 22.12.2023 tarihi mesai bitimine kadar aşağıda belirtilen online müracaat linkinden müracaat etmeleri ve kayıtlarını yaptırmaları gerekmektedir.

               Herhangi bir Kamu Kurumunda çalışmayan adaylar veya özel klinikte/muayehane, özel hastanede çalışan adaylar Açıktan Atanma işlemine tabi tutulacak olup, açıktan atanacak adaylar için Arşiv Araştırması yapılacak ve yapılan Arşiv Araştırması neticesinde atamaları tamamlanacaktır. Açıktan atanacak adaylara göreve başlama tarihleri arşiv araştırmasının sonucuna göre bildirilecek olup, bildirilen tarihler arasında göreve başlamaları istenilecektir. Özel muayehanede veya özel hastanede görev yapanlar göreve başlama için çağırılana kadar çalışmalarında herhangi bir sakınca olmamakla birlikte göreve başlama için geldiklerinde çalıştıkları yerlerden ayrılmış olmaları gerekmektedir.

      Herhangi bir Kamu Kurumunda kadrolu bir pozisyonda görev yapan adaylar Naklen atanma işlemine tabi tutulacaktır, adayların görev yaptığı kamu kurumundan muvafakatları istenilecek olup, yapılan muvafakat yazışma işlemleri tamamlanıp kurumumuzda göreve başlarken  kurumlarından ilgililer için düzenlenecek olan Personel Nakil Bildirimi/Maaş Nakil Bildirimi ile birlikte askerlik durum belgesi, nüfus cüzdan fotokopisi ve 4 adet biometrik fotograf ile Rektörlüğümüz Personel Daire Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir. Personel Nakil Bildirimi/Maaş Nakil Bildiriminde mehil müddeti 15 gün olup, ayrılış tarihi itibariyle 15 gün içinde Üniversitemize gelip göreve başlamaları gerekmektedir.

                Online Başvuru Aşamasında Adayların Sisteme Yükleyip, Göreve Başlarkan Getirmesi Gereken Belgeler;

  1. DUS Yerleşti Sonuç Belgesi için  tıklayınız.
  2. Adli Sicil Kaydı (Açıktan atanacaklar için sisteme yüklenecek aslı göreve başlarken  istenecek)( e-devlet sisteminden almak için tıklayınız.)
  3. Heyet Raporu (Tam teşekküllü devlet veya üniversite hastanelerinden alınacak olup, özel/vakıf üniversitesinde veya özel hastaneden alınan heyet raporları kabul edilmemektedir.) (Açıktan atanacaklar için sisteme yüklenecek aslı göreve başlarken  istenecek. Başvuru tarihleri içinde alınamaması durumunda göreve başlarken getirmeleri gerekmekte.)
  4. İstifa Etmiş İse Geçmiş Hizmeti Gösterir Hizmet Cetveli (Açıktan atanacaklar için göreve başlarken istenecek. e-devletten HİTAP Hizmet Dökümü olarak alınabilir.) ( e-devlet sisteminden almak için tıklayınız.)
  5. Askerlik Durum Belgesi (Açıktan ve naklen atanacaklar için sisteme yüklenecek aslı göreve başlarken  istenecek)(e-devletten almak için tıklayınız.)
  6. Diploma Örneği veya Geçici Mezuniyet Belgesi (Açıktan ve naklen atanacaklar için sisteme yüklenecek aslı göreve başlarken  istenecek)( e-devlet sisteminden almak için tıklayınız.)
  7. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (Açıktan ve naklen atanacaklar için göreve başlarken istenecek)
  8. 4 (dört) adet Biometrik Fotoğraf (Açıktan ve naklen atanacaklar için sisteme yüklenecek aslı göreve başlarken  istenecek)

 

 ONLİNE  BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ.

                         

 

 AYRICA TEBLİGAT YAPILMAYACAKTIR. BU BİLDİRİ TEBLİGAT NİTELİĞİNDEDİR



DUYURULAR

GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ YAZILI SINAVINA GİRECEK PERSONEL LİSTESİ
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ÜYELİĞİ KADROLARINA BAŞVURMA, YÜKSELTİLME VE ATANMA YÖNERGESİ