

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi tarafından 2025-2026 Mezuniyet Töreni düzenlendi.
4 Eylül Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen törene; Rektör Vekili Prof. Dr. Süleyman Değirmen, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hayati Öztürk, Rektör Danışmanı Doç. Dr. Nevzat Balıkçıoğlu, Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Recai Zan, Sivas Diş Hekimleri Odası Başkan Vekili Songül Yıldız, dekanlar, meslek yüksekokulu müdürleri, akademik ve idari personel ile öğrenciler ve aileleri katıldı.
Program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Ardından açılış konuşmalarına geçildi. Konuşmalarda, uzun ve özveri gerektiren bir eğitim sürecini başarıyla tamamlayan mezun öğrenciler tebrik edildi. Diş hekimliği mesleğinin etik ilkeler doğrultusunda, sorumluluk bilinciyle ve özveriyle icra edilmesinin önemine dikkat çekilirken, mezunlara meslek hayatlarında başarılar dilendi. Ayrıca öğrencilerin yetişmesinde emeği bulunan akademik ve idari personel ile ailelere teşekkür edildi.
Konuşmaların ardından fakülte birincisi, geleneksel mezuniyet kütüğüne ismini çakarak mezuniyet geleneğini yerine getirdi. Daha sonra mezunlar adına yaptığı konuşmada, eğitim hayatı boyunca kendilerine rehberlik eden akademisyenlere ve desteklerini her zaman hissettikleri ailelerine teşekkür etti.
Törenin devamında mezun öğrencilere diplomaları takdim edildi. Diş hekimliği andını okuyan mezunlar, törenin sonunda hep birlikte kep atarak mezuniyet sevincini yaşadı.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi olarak, mezun olan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor; mesleklerini etik değerler ışığında icra ederek toplum sağlığına katkı sunan, başarılı ve örnek hekimler olmalarını temenni ediyoruz.