APED Başvuruları Hakkında Duyuru

Duyuru Başlama Tarihi : 23.02.2024 - Duyuru Bitiş Tarihi : 07.03.2024

 

Üniversitemizde görev yapan araştırmacıların gerçekleştirdikleri akademik faaliyetlerin teşviki ve desteklenmesi amacıyla Akademik Performans Destek Ödülleri (APED) başvuruları alınacaktır. Aşağıda belirtilen ilkeler ile Ek'teki Akademik Performans Destek Ödülleri (APED) Uygulama Usul ve Esaslarına göre 26 Şubat 2024 (Pazartesi) – 8 Mart 2024 (Cuma) tarihleri arasında Rektörlük Yazı İşleri Müdürlüğüne şahsen başvuru yapılabilecektir.

 

1- Başvurular başvuru formuna göre yapılacak olup, başvuru yapılan çalışmaları içeren çalışmaların kanıtlayıcı belgelerinden oluşan dosyanın elektronik halini içeren bir adet taşınabilir bellek (CD ile veri alma talebi kabul edilmeyecektir) ile teslim edilmesi gerekmektedir.

 

2- Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Akademik Performans Destek Ödülleri (APED) Uygulama Usul ve Esaslarında detayları verilen başlıklar altında 1 Ocak - 31 Aralık 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilen faaliyetler Akademik Performans Destek Ödülleri kapsamında değerlendirilecektir.

 

3- Araştırmacıların başvuruda kullanacakları tüm faaliyetlerinin kanıtlayıcı belgelerle birlikte Üniversitemiz Akademik Veri Yönetim Sistemine (AVESİS) ve YÖKSİS çıktıları ile çalışmaların kurumsal Açık Erişim Modülüne eklendiğine dair belgenin çıktısının başvuru formuna eklenmiş olması zorunludur.

 

4- Akademik Performans Destek Ödülleri (APED) Uygulama Usul ve Esasları'nda belirtilen hususların haricinde hazırlanan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

AYLARA GÖRE DUYURULAR