Telefon :0.346.2191128

Personel Daire Başkanlığı

2017 YDUS YERLEŞTİRME SONUÇLARINA GÖRE ÜNİVERSİTEMİZE ATANALARIN DİKKATİNE

Başlama Tarihi : 21.02.2018 - Bitiş Tarihi : 06.03.2018

2017 YDUS Tıpta Yan Dal Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı yerleştirme sonuçları 20.02.2018 tarihinde ÖSYM' nin https://sonuc.osym.gov.tr İnternet adresinden açıklanmıştır. Bu kapsamda Kurumumuza atanmaya hak kazananların  06.03.2018  tarihi mesai bitimine kadar  Rektörlüğümüz Personel Daire Başkanlığına müracaat etmeleri ve kayıtlarını yaptırmaları gerekmektedir

              İlk aşamada kayıt için, YDUS başvuru formunun ve yerleştirme sonuç belgesinin, herhangi bir kamu kurumunda görev yapmayanlar için Güvenlik Soruşturması ve/veya Arşiv Araştırması Formunun,  06.03.2018  tarihi mesai bitimine kadar 0346 219 10 39 no'lu numaraya faks ile (aslının 5 gün içerisinde gönderilmesi kaydıyla), posta/kargo ile kurumumuza teslim edilmesi yeterlidir.

  

 Adaylardan istenecek belgeler;

1. YDUS Başvuru Formu için    tıklayınız.  (Açıktan ve naklen atanacaklar için ilk başvuru anında istenecek)

2. YDUS Sonuç Belgesi için tıklayınız.)    (Açıktan ve naklen atanacaklar için ilk başvuru anında istenecek)

3. Güvenlik Soruşturması ve/veya Arşiv Araştırma Formu  için tıklayınız    (Açıktan atanacaklar için ilk başvuru anında istenecek )

4. Adli Sicil Kaydı( e-devlet sisteminden almak için tıklayınız.)   (Açıktan atanacaklar için göreve başlarken istenecek)

5. Heyet Raporu (Tam teşekküllü devlet veya üniversite hastanelerinden)   (Açıktan atanacaklar için göreve başlarken istenecek)

6. İstifa etmiş ise hizmetini gösterir hizmet cetveli (Açıktan atanacaklar için göreve başlarken istenecek)

7. Askerlik Durum Belgesi (e-devletten almak için tıklayınız.) (Açıktan ve naklen atanacaklar için göreve başlarken istenecek)

8. Diploma Örneği veya Geçici Mezuniyet belgesi (Açıktan ve naklen atanacaklar için göreve başlarken istenecek)

9. Nüfus Cüzdanı fotokopisi (Açıktan ve naklen atanacaklar için göreve başlarken istenecek)

10. 6 adet Fotoğraf (Açıktan ve naklen atanacaklar için göreve başlarken istenecek)

 

Herhangi bir kamu kurumunda çalışmayan AÇIKTAN ATANMA işlemine tabi tutulacak olan adaylar, YDUS başvuru formu, sınav sonuç belgesi, Güvenlik Soruşturması ve/veya Arşiv Araştırma Formunu imzalayarak şahsen, posta veya kargo ile Cumhuriyet Üniversitesi Personel Dairesi Başkanlığına gönderebilirler.

Güvenlik Soruşturması ve/veya Arşiv Araştırma Formu iki adet doldurulacak formun onaylanması için Muhtarlık veya benzeri herhangi bir kuruma gidilmeyecek olup, form Başkanlığımız tarafından onaylanacaktır.

AÇIKTAN ATANACAK OLAN ADAYLARIN ATANMA İŞLEMİ  “GÜVENLİK SORUŞTURMASI VE/VEYA ARŞİV ARAŞTIRMA” İŞLEMİ SONUCUNDA ATANMASINDA SAKINCA OLMAMASI DURUMUNDA YAPILACAKTIR. 

Atanmaya hak kazanan adaylar bir kamu kurumunda kadrolu bir pozisyonda görev yapıyorlar ise, naklen atanma işlemine tabi tutulacaklardırMuvafakat işlemleri tamamlanıp kurumumuzda göreve başlarken adaylar Personel Nakil Bildirimi/Maaş Nakil Bildirimi ile birlikte askerlik durum belgesi, nüfus cüzdan fotokopisi ve 6 adet fotoğraf ile Personel Daire Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir. 

Sözleşmeli hekim olarak görev yapanlar için nakil işlemi yapılamamaktadır. İlgililerin  istifa edip doğrudan kurumumuza açıktan başlaması veya sözleşmeli hekimlikten istifa edip kadrolarına geçtikten sonra nakil işlemlerinin başlaması için kurumumuza  bilgi vermeleri gerekmektedir  

 

 

 AYRICA TEBLİGAT YAPILMAYACAKTIR. BU DUYURU TEBLİGAT NİTELİĞİNDEDİR



 

 



DUYURULAR

SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ÜYELİĞİ KADROLARINA BAŞVURMA, YÜKSELTİLME VE ATANMA YÖNERGESİ